Wednesday 21 April 2010

guzate klinke

"Pa zašto on nije došao iz večeras?" Pitao sam, osvrćući se na nju.

"On ne voli ići van," objasnila guzate klinke uz savjet od gađenja tingeing svoj glas. "On nikad ne ništa. On samo sjedi kod kuće i gleda TV. "

"Pa, barem da vam daje priliku da ide kuka gore sa ostali dečki", našalio sam, iako je Alisa je izraz sporazuma pokazala znakove jest.

"To je velika bijela stan zgrada s desne strane", kazala je, ističući svoj dom kroz prozor.

Ja izdvajali automobil do pločnik i sisate jebaciceparkirani. Očekivao sam Alisa skočiti van, ali iz nekog razloga ona kao da oklijeva. Čekao sam par sekundi duže prije isključivanja motora.

"Ahhhhggg," ona još stenjali s sisate klinke frustracijom, zagleda se u nju zgrade. "On je još uvijek gore. Ja mogu vidjeti svjetlo dana. "

"Pa ... to je problem, jer ...?"

"Uvijek me ispituje kad sam se kući iz bara. On želi znati gdje sam bio i koji sam sa. Blah, blah, blah. "

Ja snickered sebi. Siromašan Gvido je vjerojatno imao dobar razlog brinuti o svojoj djevojci. Ja sigurno nikad ne bi joj vjerovati.

"Pa zašto jednostavno ne prekinuti s njim?" Upitao sam.

"Ja ću," odgovori ona i frustracija. "To je samo vrsta komplicirano, jer stan je u njegovo ime."

Sam klimnuo u razumijevanju i guzata klinka mojim očima lutala leđa na to Alisa tijelo. Bio sam ne siguran ako to je bio joj seksi odjeća ili činjenice da je njezin dečko za nju čeka gore, ali sam želio nju. Loše.

"On mora imati prilično je zabrinut da ćete večeras ha?" Pitao sam, joj gleda gore i dolje sa izrazito požudan pogled.

"O, da, odgovori ona odlučno. "On je bio jako pijan."

"To ne možeš ga kriviti ipak," zaključio sam, s obzirom na njezin izgled skandalozno.

"Bio sam dobra djevojka večeras ipak," rekla je ležerno, tražite natrag kroz prozor.

"Pa noć Nije još gotovo."

Alisa okrenuo natrag k meni s očima iznenađenje. Ja samo nasmijala dok sam gledala njezin izraz lica se postupno transformira iz jednog od čuđenja u jedan od uzbuđenja.

"Jesi li ti rekao što mislim da si rekao?" Pitala je, nagibni debele crnkesvoju glavu kako joj usne uvijen u seksi osmijeh.

"Možda ...," odgovorio sam, kao što sam unbuckled moj pojasom, ostavljajući klizanje po mom tijelu.

Alisa buljila u mene na trenutak, prije sisata klinka nego što se iznenada propast vlastitu pojas, a zatim naslonjena preko mi poljubac. Kao što je našim usnama dotakla, moj uzbuđenja eksponencijalno rastao, a ja odmah postignut za nogu kao njezin mekani, vlažni jezik skliznuo u moja usta. Ona moaned tiho kao je osjetio moje ruke gurnite joj bedro, širi njezine noge široka za mene jer je stavljen na ruku potiljak. Ona moaned malo glasniji kad je osjetila moje prste četkom od materijalu od glatke joj donje rublje.

"Mmm, to je bilo jedno vrijeme jer smo učinili", kazala je spomenuto, kao svoju ruku počeo pawing na rastu trbuha u moje hlače.

"Da, to je," Pristao sam, milovati prstima protiv nje maca misli gaćice i počela meškoljiti u svom sjedalu.

Alisa je najosjetljiviji klitoris sam sisate devojciceikada doživio. Dovoljno je samo dodir je obično dovoljno da joj poslati writhing u zadovoljstvo. Imao sam uvijek teoretizira da je to glavni faktor u njezinoj povijesti promiskuitet, jer je bila u stanju orgazma nekoliko puta s relativno malo truda.

Kao što je moja željan prste sebi obrijane klinke iskopali pod prepone joj gaćice i osjetio toplo, mokro zagrljaju njezine sočne nabora, ona purred u moje otvorenih usta i počeo se grčevito rade na moje hlače i očaja. Nekoliko sekundi kasnije, moj kruti penis bio je van i lupanje sa anticipacije kao ona Pomilovala ruku gore i dolje sa sporim pokretima, ali odlučni. Ja bi volio blowjob u tom trenutku, ali Alisa održao strogi gnušanje prema oralni seks. Osim pretjerivati refleksom, ona teži biti nešto sebičan ljubavnik jer nije imala nikakvih problema da na primanje kraj stvari.

Mekani stroking joj joj ruku uskoro poslao malog zrna od precum do vrha moj kurac kao što sam osjetio joj maca vlaže pod mojim prstima. Ja skliznuo JEDNU u nju kao ona dahnu i gura ga dublje s jednim od vlastite ruke.

"Mi moramo jebati upravo sada", rekla proglašena, razbijanje senzualan poljubac i sjedi nazad na svoje mjesto.

Potom je odmah počela klizna joj sisate kurvegaćice dolje joj noge kao što sam zrcaljeno prebaciti na dnu moje sjedalo i skliznula natrag koliko sam mogao kako bi dobio više prostora. Alisa bacio je svog malog crnog donjeg rublja na crtica i popeo se na na vrhu mene kao što sam se borila za guranje moje hlače prema dolje oko moje ankles. Njezina seksi oči uprte u minski kako bi došla dolje i pozicionirana moj penis za ulazak prije nego polagano obrijana klinka spuštanje niz oko moje čeka pol.

Sam mogao osjetiti njezin zagrljaj namočenom usnama mojim natečene glave jer su skliznula dolje oko mene i ona je uređena na svoje mjesto, s koljena na obje strane od moje noge. Sparan topline mokro joj rupa okupan duljina moj kurac kao ona wiggled bokovima, a mene su u dolje na moj bolan lopte.

"Mmmm," rekla cooed, odmara ruke oko mog vrata dok je klinke kurvicestavljen čela protiv mina. "Ja samo se nadam policajac ne voziti kod nas i vidjet ćete."

"Ili tvoj dečko," sam dodao sa smiješkom kao ona giggled kao odgovor.

"To ne osjeća prilično nestašan," rekla je kako je počela vrtjeti bokovima u rudniku, njezine usne curling na luta osmijeh.

Ja izdvajali joj blizu i poljubio kao obrijane crnke što je moje ruke istraženi leđima, osjećaj mekih materijala njezina korzet prije nego što polako silaze. Ja skliznuo joj pod suknju osjetiti glatka osjećaj bokovima i magarca dok je jahao sa mnom postupno povećanje thrusts. Uzgoj hrabriji, ja cupped svaki obraz i milovala ih čvrsto pred klizna prst dolje između.

"Što mislite radiš?" Upitala je šaputanje u moje uho kao što je osjetio oštar moj prst istražujući njezine tantalizing rascjepom.

"Nemojte mi reći da ste još uvijek bojati se malo igrati magarca", rekao sam tiho, gledajući u lice s osmijehom.

"Možete igrati sve što želite, odgovori ona zavodljivo, njeno tijelo se polako ljulja na vrhu moje. "Samo ne dobiti bilo velike ideje."

Moj nestašan debele klinkesmijeh je prekinuo joj usne kao ona me je poljubila, ali moj prst je nastavila svoje putovanje dolje između njezine tensing obraze.

"Tako si mi govori ovaj mali magarac još uvijek hasn'ta kurac u njemu?" Ja zadirkivali, trčanje moj prst preko oprezno sitnim, stiskanje rupu.

"Nikad nisam rekao da," odgovori ona tiho, disanja teško u moje uho.

"Oh really?" Ja promrmljah, raste obrijane plavuse još više zaintrigirala. "Tko je bio sretan Gvido? Ili dečki? "

Alisa se smijali dok je nastavila sama samljeti na mene, joj vlažne maca vlaženja moj vratila dolje na moj lopte.

"Samo sam pokušao jednom," rekla je priznao. "Neki tip sam uzeo kući iz bara."

"I ja ...?" prešani, čvrsto miluje joj maleni šupak s moja dva srednji prst.

"Ja ne sviđa", odgovorila je jednostavno. "Jako me boljelo i samo osjetio ... čudno."

Iako sam pomalo razočaran, bio sam napaljene klinkeiznenađen ona čak nije pokušao analni na sve. U našoj prošlosti susrete, uvijek su bili žestoko protiv.

"Iako ...," nastavila je, wrapping ruke oko mene su joj malo mokri jezik trzanje oko moje uho. "Ja to vrsta kao ... prst u tamo."

I nasmijala i dosegao moje ruke dolje niže u mokrim prstima sa svojim sokovima prije nego što ih vraća joj šupak.

"Mmmm, izgleda kao da ste se obrijana crnka pretvorio u malo loša djevojka jer smo bili prošle zajedno, rekao sam, testiranje tautness joj zbijeno malo prsten s mojim mokrim prsta.

"Bio sam loša djevojka tada previše," komentirao je ona, nježno uzdišući kao svoje sićušne rupe nategnut okolo moj prst. "Ive 'pravedan učen više trikove."

Kao što je moj prst skliznuo unutar clutching zagrljaju Alisa u šupak bokovima počeo rock teže protiv moje tijelo sjedi. Sam ga gurnula dublje, osjećajući glatke tunela ugovor oko mene kao njezin prsima heaved protiv mina. Zatvorenih očiju i ruku clawed potiljak kao gladan životinje, izaziva me da slajd prst do koljenice unutar nje. Njezina je prije oprezni brušenje okrenuo brzo, mahnito gura penis dok je stimuliran klitoris joj ga trljanjem u moj pubis. Ja skliznuo drugi prst u njezin magarca i počeo zabadanje su silovitim pokretima ruke moje tijelo kao njezin writhing iznenada napeti i njezine usne pursed emitira izvučene, pohotljiv cika.

Znao sam da je Alisa climaxing tako da sam sebe dao na to zadovoljstvo, dozvoljava joj mokro malo rupa na slajd gore i dolje moj osovine, čime mi bliže orgazma sa svakim prolaze. Wrapping ruke oko njezinog torza, održao sam joj bliski kao što sam je preselio gore i dolje kao moj prst i dalje prodire joj clutching šupak. Nekoliko sekundi kasnije, osjetio sam trnce moj naduti pijetao glavu kao što sam stisnuo svaki mišić u mom tijelu i stenjali sa puštanje, slanje poplavu sperma topla spurting se unutar nje. Alisa zadržao se ljulja na moj hips su je osjetila topao osjećaj moje kremaste tekućina vulkan iz moje obrijana plavusa drhtave kolac, premaza mi vratila i kaplje iz oko nje zajapuren, rosan usana.

Mi tamo ostao nepomično na guzate mamenekoliko trenutaka, jer svaki pokret bio sad nepodnošljiva u moje visoko senzibilizirane penisa. Postupno, ona se izdvajali od mojih, ostavljajući moj prepone mokri, ljepljive nered u njoj probuditi. Alisa zatim ležerno sub natrag u svoje mjesto i grabbed off joj gaćice crtica.

"Hvala", rekla je nonchalantly, joj grudi i dalje raste i pada s malo naporan diše. "Trebao sam to."

1 comment: