Tuesday 13 April 2010

dlakave babe

Sam stigao kući oko sedam navečer i dlakave babe bila sam iscrpljena. JA je bio na službenom putu za oko tjedan dana i sve što sam htjela učiniti sada je kolaps u krevetu pored moje rob, Dawn, dobiti neki užitak i dati joj neke, i zaspati s mojim rukama oko nje. Otvorio sam ulazna vrata, ušao u i reče: "Hej zore! I'm home! "

Odmah sam pogledao dolje i vidio sam Dawn kleči ispred mene gole, licem gleda ravno dolje na podu. Njena kosa je tamno crvena guzate kucketeče na ramena; usta je imao loptu geg u, njezina koža ovratnik na uskoj s remen privržen, bradavica stezaljke na uske, njeno tijelo na jednostavan konop pojas i rukama lisicama iza nje. Na trbuhu joj je komad papira s priloženom štipaljka. Ja ga skinula i dala blagi jaukati kao što sam uzeo bilješke u blizini svjetiljku i glasi:

Master, sam poslušao naređenja da lijevo obrijane babe za mene dok ste bili daleko na vaše putovanje. Nisam mogao zaustaviti sebe od sebe i ukazivanje Cumming. Znam da sam samo je trebalo da igra sa sebe i ne svršiš pa bih biti spreman da vas jebati bez svijesti kada je stigla kući. Žao mi je i zaslužuju da budu kažnjeni.

Vaša Slave, Dawn

Stavio sam napomenu dolje na stol i pogledao u nju. Ona nije potez palac i još uvijek bulji u pod. I uzdahnu, hodao k njoj, dolje klečala pored nje i izvadio joj loptu geg, "Nema isprike ovaj put Dawn?"

Ona čuva bulji u pod, "više gospodara, poslušao gole babe sam vas. Želim se kazniti za ne slijedi svoje narudžbe. "

Ja drmati moje glave i stavi joj gag natrag, sam uzeo joj povodac u ruci i dovesti ju na katu, a ona čuva bulji u zemlji borave nekoliko sisate zenekoraka iza mene. Mi smo ušli u spavaću sobu, veliki vrsta veličine krevet s crno-crvena plahte, soba ukrašena jednostavnim pijeskom u boji namještaja. Sam položio ju licem prema dolje na krevet, noge širom otvoren, joj dupe gore. JA je otišao to obližnji ormar i izvadio malu slučaj kažnjavanja pomagala da sam spremljen za kad je bio vrlo nestašan. Sam ga postaviti na pod i otvorio. Unutra su drvene veslo, jahanje obrezivanje, clothespins i čistoći pojas za nju. Na retrospektivi, vjerovao sam da sam trebala biti iskorišten da se debele babe umjesto nje povjerljiv držati sama u kontroli.

I uze veslo i odvodom joj dupe lagano s njom, "Ti su vrlo loše rob. Ja vjeruje da poslušaj mene naloga za pisma, ali očito je da dolazi u obzir. Sljedeći put odem na posao, od vas će biti u vašem djevičanstvo pojas. "

Ja nacrtao veslo sisate devojcicenatrag i spanked joj dupe tvrdo s njom. Ona moaned protiv ušutkavanja u boli, ali je ostao i dalje. Dao sam joj nekoliko sekundi prije nego što sam isporučena udarac broj dva, a slijede taj uzorak, dajući joj dvadeset pet, njezin standardni kazne.

Joj dupe je tamno-crvene boje sisate babe kao što sam stavio dolje veslo natrag u slučaj i uzeo jahanje usjeva u ruci. Sam klečala iza nje i vidjela ju sokova prikazuju dolje joj bedra i dao joj deset hitova na svakom bedru sa usjeva. Njezina povika protiv ušutkavanja, oplakivanje, joj maca postaje sve vlažnija što joj bedra postala svijetlo ružičaste boje. Stavio sam crop dolje i onda uzmu joj gag, "Kako se osjećaš rob?"

Ona sniffled i pogleda u mene, "Moji obrazi izgorjeti i moja sisate plavusebedra su žeže. Je li moj kazna potpuni učitelju? "

Moje ruke stroked joj kosu. "To ovisi rob, te biti žao neposlušnosti moje naloge?"

"Da Master!" Ona je rekla kako je klimnuo glavom brzo. "Ja sam tako žao! Neću vas poslušati opet! Molimo! Dopustite mi da to čine vama! "

Ja uncuff rukama i onda guzate babe ustala, unbuckling moje hlače i njima pada na pod sa svojim boksačima, otkrivajući moj hard penis u nju. Ležala sam natrag na krevet, šireći noge kao što sam skinula moju majicu.

"Start lizanje djevojčura," Ja zahtijevao.

Ona je brzo dobio između mojih napaljene klinkenogu i počne lizati moj kurac, od baze do vrha, njezin jezik kovitlaju oko glave, a zatim natrag u moje lizanje vreći. Ona jauk kao ona uzima glavu u usta i počne sisati na nju. Njezina meke ruke miluju moje ražnju-coated kuglice, lagano štipanje i miluje ih.

"AHHHHHH da," Ja moaned. "Na taj način dobar. Ja sam htjela to tako loše cijeli tjedan dugo. Duboko grlo ga sada slave! "

Ona brzo poslušao i klizanje mi prekaljenih član dolje u zgodne babe njezinu grlo, gagging na sebi za trenutak prije nego što joj mišići opušteni i Internet je uzeo u bez problema, bobbing glavu gore i dolje na nju, njezin jezik vješto rade tijekom svaki inch of it. Ona povremeno pasu zube iznad moje kože, znajući kako sam volio senzacija. Jedne strane čuva puštanja krvi i igranje sa mojim loptama, drugi slajd dolje joj tits da igraju s njom teško bradavice.

"Da li sam ti sisate klinkereći da to kurve?" Rekao sam strogo, a ona je brzo povukao svoju ruku i to ispod slajdova me zafrkavati s mojim šupak joj prst u pokušaju da me zaboraviti ono što je učinio. "O ne ne ne zore, neću zaboraviti da me opet neposlušnosti."

Ja izdvajali moj penis iz usta i napravio joj slajd dolje kao što sam počeo da udara moj penis hard. Dawn mrzio me gledati masturbirati, ona je uvijek htjela da me sisati nego watch me dlakave picke igrati sa mnom. Ona whimpered, gripozan listova u njenim rukama. Ja yanked ju prema naprijed kao što sam ja došao, gađanje moja hot cum diljem joj lice. Ona je na svom usne čvrsto, pokušavajući da ne uzeti okus od Internet. Ja dribbled posljednje je nad njom tits. I uzdahnu u zadovoljstvu i sjela natrag na jastuke.

"Sada rob, rekao sam tiho. "Umoran sam od nedavnih neposluhom od posljednjih nekoliko tjedana, a vi igrate sa svojim sisama par minuta prije je slamku spasa, pa vjerujem da ću morati poduzeti snažnije klinke jebuljemjere. Večeras, od vas će spavati na pas krevet u kutu sobe gol, s moje sperma na lice. Te će me probuditi u jutro s blowjob kao i obično. Ja ću početi niz jači kazni za vas u jutro. "

Kao što sam završio razgovor, kano da pas krevet, ona je klimnula glavom i reče: "Da Master". I onda se indeksirao preko pas krevet i pokušao obrijane picke da biste dobili udoban. Ja stavio na moj odoru i otišao dolje da biste dobili moj laptop, odlučio sam da je vrijeme da obratite starog prijatelja.

To be continued ...? Ja ću pustiti te ljudi koji se odluče. Ostavite komentare ako želite viš

1 comment: