Monday 5 April 2010

debele ribe

Usuditi za pamćenje
To je bilo davno i mi bismo debele ribe bili u braku oko 6 godina kada je moja supruga, Nan i posjetio sam prijatelja za večernje piće i razgovor. Zajedno smo bili tri parove sve u našim kasnim dvadesetim i ranim tridesetim godinama. Druga dva para, Derik i Cathy i Gary i Rita svi su atraktivne ljude i šest od nas je da se živahna rasprava tpohotna crnkaekla jednako lako kao i alkohol. Nedugo zatim, Galliano stingers i Harvey Wallbangers su bili veliki hir pića i dok su muškarci bili piti ili rum i koksa ili pivo, žene imbibed trendy piće.

U nekom trenutku razgovor okrenuo na spol i jedna stvar dovela do još i prije nego su šest od nas su igrali strip poker. mlade ribe Tijekom igre, Rita činilo unembarrassed gubi na odjeću, ali Nan i Cathy činilo da se bore jedni s odjeće su izgubili. U stvari, to je više ruku prije nego što žene doista počeo uzimajući dolje na njega, jer cipela je otišao i onda drugi licni oglasi smsshow, prsten, drugi prsten, nausnice, druga naušnica, ogrlica i tako dalje.

U vrijeme žene zaista je dobio oko na bilo kakve ozbiljne svlačenje dečki svi su bili goli ili gotovo tako. Uostalom, to je ljeti, a dečki nisu bili zapravo nosi sve što je puno za početak.

Nedugo Derik je sisate matorkeodustala svoju gaćice, a kurac viceva započeo počinju s Ritom razmatra da Derik je dobro ime. Yup - Imao sam prosjek kurac i tako je učinio, ali Gary Derik je obješen kao konj. Kao što smo svi muškarci blago su pobudila je sve o kao velika kao što su vjerojatno da će debele kucke dobiti i Rita je napravio još jedan duhovita primjedba da je pitali što bi bilo kao da imaju nešto te veličine unutar nje. "Zapravo to nije sve što je ugodno," Cathy chimed in "Kako se često kao da ne boli, a ja stvarno želim je bio malo manji. Se bilo tko obaviti operaciju smanjenja kurac ", pitala je dok je giggling. Jasno buzzed sada Nan ušao razgovor i rekla da bih uvijek mogla čuti žene lako se protežu za smještaj gotovo bilo koje veličine penisa. Njezin ton je malo self-pravednika i možda čak i malo slinav ..

Treba spomenuti da je Nan osnovne škole učitelj i ona je jedan od onih sms oglasidosadnih učitelja koji su know-it-all's. Sam joj nježno vole, ali ponekad joj je teško uzeti. Stvar o učitelje osnovnih škola je oni dobiti tako se koristi za vlast i koja ima kontrolu nad minutia svojih učenika - na mjesto debele jebacice gdje dijete ne može ići popišati bez svog odobrenja - da oni početi dobivanje ideja da oni svibanj neće uvijek biti pravo, ali oni nikada ne može biti u krivu. Pa kad joj je Cathy komentar o Derik je veliki kurac bude neugodno, Nan odbija i rekao da je nonsens. "Možda želite probati" ukoreno Cathy na kojem trenutku Rita težio-u i rekao da bi trebao staviti Nan joj novac gdje joj usta bila, da tako kažemo.

Gary govorio za prvi put od subjekta je okrenuo i rekao: "Pa Nan, to izgleda kao te imati izazov na stol. "Ne trebam dokazivati ništa," Nan, sms dopisivanjerekao je prkosno, "to je jednostavno tako i to je to." Problem je da Nan's ton sugerirao ako Cathy je tvrdo vrijeme rukovanja Derik veličine mora biti nešto krivo ili neodgovarajuće o Cathy . Pokušao sam tiho reći Nan štagalj 'bio malo tvrd na Cathy, ali Galliana se činilo da se radi njezin show. Tijekom sljedećih deset ili petnaest minuta kartice igra napredovala do mjesta gdje Rita je samo jedan od šest od nas koji još uvijek je nosila više od osmijeha i u njenom slučaju to je debele amaterke bio škrt par crnih gaćica bikini silkscreened s likom sove i riječi WHOoooo postavljen sugestivno preko zdjelice.

Kroz ostatak kartice igre, naše dvije parova stalno zadirkivali Nan sms upoznavanjedokazati da je mogla nositi Derik je naizgled unnatur kurac. Nan djelovala sve smeta što joj se zove blef i ona mi je pucao molećiv pogled otklonski ju van. Iz razloga ja ne razumijem u to vrijeme sam odlučio da se pokorite mojim usta zatvorena i neka Nan uspjela izvući iz obvezuje da bih sama prijeđe u. Uostalom, sve što ona stvarno morao učiniti bio je priznati da možda i ona govori izvan reda, te da bi 'bio kraj njega. Ali - kao što kažu, ponos dolazi prije pada i tako njen ponos debele dame dobio Nan kopali dublje i dublje u neredu uzrokovane snimanja off joj usta.

Konačno, riječi: "staviti gore ili šuti" su govorili i push došao gole plavusekako ugurati. Nan staviti na oholi ton svira njene adut i rekao da je kao sobi njezin muž Ja nikad ne bih se slažu da joj se dozvoli to zabrljati sa drugim muškarcem. Veliki - sada je lopta bila u mom sudu. Ona dobiva pucati off joj usta i sam očekuje da će biti teška. Istina je da više razgovora je bio pomirljiv prema guranje Nan Derik više uključen bih bio uzimajući. Razlozi su dvostruk. Prvo, iako je došao kao šok za mene u početku, bio sam postaje više nego malo uzbuđeni zbog ideje o Nan guzate plavusepromatranje s drugim muškarcem. U stvari, održao sam ruke u neposrednoj blizini moje tijelo da ih braće jer inače oni 'biti vidljivo trese. Dva, u posljednjih sat vremena ja bih razmišljao o malo drukčije nego sadnju moj kurac iznutra Cathy i mislim da ona to znala, jer da bih dao neke tinja izgleda kad nitko ne gleda je. Iskreno, nisam siguran zašto sam bio tako uzbuđen. Cathy je prosječna žena u potrazi, ali sam bio potpuno u ideju seksa s njom. Vjerojatno je rum, ali bez obzira na razloge, ona se dogodila mi se da je Nan Balling Derik je bila moja ulaznica za Cathy i po mom buzzed stanju sam smatrao cijenu je pravo, a ja bih se debele crnkinje ispuniti dva fantazije u jednoj večeri.

Nakon puno goading od drugih, Derik konačno pozvao Nan's Bluff jednoznačno. On je ustao od stola s tim velikim pijetao bobbing pokazujući put i otišao na kauč preko sobu i legao na leđa i rekao: "U redu Nan, da ste u ili ste se. Koji je to će biti? "Gledao sam Nan jer je buljila u taj veliki 'ol penis upućuju ka nebu poput priprema za lansiranje raketa. Glava je oko normalne veličine, ali od glavića do baze to je bio jedan dug, masti komadeška čovjeka. Opet, Nan protestirali: "Ovo je smiješno, nemam što dokazivati ovdje." Održao sam moj jezik, ali drugi zadirkivali Nan nemilosrdno i ona ljutito okrenuo prema meni i reče: "Je li to ono što želite? Želiš otići i pokušati da neman penis? "Ja dodged joj pitanje i spretno je odgovorio:" Hon, tko god te obaviti sretniji od mene, ali ako to je bio meni mislim sisate kuckeda bih se vratio dolje i ispričati. "" Pa smo upravo ćemo vidjeti o tome, "Nan groused ustajanja, blistav na mene. Njezine oči bijesno utro ali joj bradavice izgledao dovoljno teško ispočetka stakla i tu je definitivno mošusni miris o njoj.

Razjareni sada, Nan šetao se definitivno za kauč i kleknuo iznad Derik. "Pa to je ono što je 'gonna uzeti zatvoriti sve vas gore" Nan uzvikivali jedna polovina, pola nerazgovjetan. "Možda smo samo trebali ići kući sada Nan," lagao sam, znajući vrlo dobro da je i podigao ulog na koji se usudio odvezli ju. To je iznenađujuće što kombinacija ponosa, alkohola i sirovi seksualni nagon može učiniti kako bi ponašanje nekoga tko je obično krute u smislu stavova i ponašanja. Nešto guzate kuckeu meni je sadistički uživajući Nan's težak položaj. Bilo je vrijeme bila skinuta i klin klin na štrajk koji pušu joj masivni ega je bobbing odmah ispod njezina spola.

Svatko je okupio oko kauč sada i uvijek pokretač, Rita chimed u, "Bolje stići dolje i vodič koji stvar Nan ili možda samo dobiti na tvoj dno." "Da bas," Nan hissed, ali ona je u stvari doći do dolje a kad je dotaknuo Derik je pijetao prvi put, izvukao je za ruku brzo daleko, pogledao me u srdžbi opet i tada se definitivno uhvati ga čvrsto. Bez obzira što se dogodilo ili nije dogodilo večeras došlo je idući u biti jedan helluva boriti sutra. Bez obzira, bio sam počinio. Derik je imao dobar osjećaj držati usta zatvorena Rita počeo skandirali "uzmi, uzmi ga", i Cathy i Gary pridružio rezervirati ja ostao nijem i Nan uzeo jedan posljednji pogled uokolo, upravljive Derik je penis da joj ulaza i opušteno kleči njezina bedra samo dovoljno da je glava unutar nje. "Pa još jedan čovjek je u meni sada, Hon", s napaljene klinkegorkim naglaskom na "Hon". "Što ćete učiniti o tome?

Ljubio sam Nan puna na usta i stavio mi ruke na ramena i nježno, ali čvrsto ju je gurnuo dolje na prve trećine ili tako Derick's Derrick. Nan prekinuo poljubac da se u veliki pritisak zraka i ona sama pokušala lift off invaziju mišića, ali moje ruke održana ramena prema dolje. "Problem Hon?" Ja goaded nju. "Dokazuje svoju točku smo mi?" Postoji puno više od njega tamo dolje tako bilo da ste "Moram reći 'stric' na ovaj jedan ili početi raditi da su velike stvari u vas." Samo uzimanje agresivnim tonom s ovim regulaciju Žena je imala moje loptice uzbudljivom i zatezanje i moj penis throbbed. Cathy preselili malo i stavi joj ruke oko mene i samo stajao tamo smiješi cattily na moj ljuta žena. Okretanje joj gnjev Derik sada, Nan ignoriraju svi u sobu i rekao: "veliki dečko si htio da me jebati i sisate plavusesvima izgleda kao da želim to previše pa da vidimo što imate!" "OK Baby, uzmi ga usporiti i lako na početku, "Derik počeo se kreće polako i namjerno, dok Nan stenjali i faltered, dok joj tijelo rastezanje oko njega. U nekom trenutku, JA pogodak svoju podmazivanja i njegova precum izglađen stvari malo i Nan počeo kreće se lakše na njega nego vrijeme on je potpuno zabio u njoj sam čuo grleni zvuk iz tog ženu da sam samo čuo jednom prije kad je bio je u isporukom teška rada naše kćeri.

Ja održao Cathy čvrsto i htjeli ju uzeti u susjednoj sobi i zajebavati joj ludo, ali nisam mogao uzeti moje oči sisate klinkeovog rutting par. Rasijano, pitao sam se gdje je Nan je bila na plodnost ciklus, ali bilo je očito da nema prekidanja ovog Runaway Train sada. "Dajmo ove dvije malo privatnosti," Cathy šapnuo u moje uho i dala mi blagi tegljača. Sam oklijevao za drugi hipnotiziran po tjelesnima sceni, a pred nama je prošaptala iznova i reče: "Hajdemo da nam daju malo privatnosti. S tim sam okrenuo i slijedi Cathy njihovim master spavaća soba i shvatio da je Rita i Gary su bili nigdje da se vidi - vjerojatno u sobi gosta. Volio sam ju rasuđivanje. Derik i Nan moć imati nešto za reći o Cathy i mene to ide, ako smo debele i sisate čekali dok su završili. Oproštenje je lakše dobiti nego dopuštenje.

Da. Doživio sam dva seksi napaljene klinkemaštarije tu noć, ali bio sam u krivu o Nan branju boriti sljedeći dan. Ona je bila neobično mirna o cijelom događaju, a kad sam prišao joj seksualno tu večer rekla je jednostavno da je ona bila u bolovima, dati joj par dana da ozdravi. Najveći šokira došao kada debele kucke je Nan rekao da treba pozvati Derik i Cathy na večeru uskoro.

No comments:

Post a Comment