Wednesday 7 April 2010

zgodne tinejdzerke

Mi ležati šantavo na svaki zgodne tinejdzerke drugi za minute. Stražnje i seks je još uvijek na moje lice, moje sad opušten penis leži samo plašenje vaših usana. Mi slušati kiša i grmljavina izvana, kao i naše nježne disanja. Osjećam svoje usne ponovo na moj penis, sisanja nježno. Vi ste u potrazi za mene probuditi u drugom krugu, upravo ono što želim kao dobro. Moji prsti počinju probe nježno svoje mokro maca, precrtavanje your maca usne, lagano kruži klitoris, gurajući polako unutar vas. Svoje napaljene klinkemeke sisanja na moj penis, zajedno sa svojim pogledom na vašem maca usko sisa na mojim prstima, ubrzo mi je sve opet u ustima. Vaša uzdahe užitka, vaše svjetlo jauk, da moja krv utrku vruće.

Kada se moj penis je dosegao svoje bivše krutosti, možete se polako podignite usta daleko, niz vaše sline proteže od vaše usne na moj cockhead. Bez govora, te povući svoje mokro maca od moje prste i mene zažali. Vaš vodič ruke moj penis u uskoj otvaranja vašeg maca. Morate uzeti ga kao napaljene tinejdzerke moj polako cockhead i osovine te rastezanje. Ja mogu osjećati bend mišića čuvanje ulaza u vaš interijer istezanje mi priznati, a zatim glavu cura putem, nakon čega slijedi nekoliko centimetara od mojih debelih osovine. Mi oboje jaukati Zadovoljstvo nam na ulasku naše tijelo. Vi se vaše ruke na mojim grudima, i polako sudoper ostatak putu prema dolje sisate klinkemoj penis, dok vam mokre usne shvati bazu i guzicu je preplavljena moje krilo. Korištenje vaše ruke na mojim grudima za poluge, te polako počinju za mljevenje kukova na mene, osjećaj moj penis masaža svoj unutarnji zidovi i vrata maternice. Moj loptice su drenched s vlažnosti teče od vas.

Moje oči su lijepe na lice, gledajući sisate tinejdzerke pažljivo your izraze zadovoljstva. Vi bite donje usne kako se osjećate moj penis se protežu i masažom. Onda polako, uvjetno, te rastu do samo glava moj penis ostaje unutar vas, shvatiti vaš engorged usnama. Onda me gleda u oči, te pasti na vrhu mene, ostavljajući gravitacije ponovno utičnicu moj penis se protiv svojih vrata maternice. Osjećam dah pokucao iz pluća protiv moje lice. Još jednom, možete samljeti, se dizati, a onda se slam natrag dolje na mene. Našim rukama u susret, ispreplitanje prstiju, kao što ste sada početi više pravilan ritam. Moj penis zatim premjestiti više napaljene klinkeslobodno unutar vas. Vi besprijekorno bounce na moj montaža, naše oči susreta napeto i drži pogled. Brže i brže si me jahati. I mužjak moj hips do pohodu na vas, moj penis gura što dublje u vas što je više moguće. Za duge minuta vožnje li mi kao tvrdo kao možete, naš moans i uzdahe miješanje sa kišom udaraca na krovu. Na kraju, bez daha, te pada prema naprijed na grudima me zagrli. Ja mogu osjetiti vaše srce tuče protiv mina, oba utrke iz našeg nastojanja i naših uzbuđenja. Ja vam čvrsto zagrliti, ljubiti kosu i vrat, sa svojim pijetao i dalje zakopani duboko u sebi. Mi ležati kao da je za guzate tinejdzerke duge minute, povremeno osvijetljen munje i serenaded od gromove i kišu.

Naša snaga dolazi natrag u nas polako. Mi smo oboje pogon do vrhunca naše spojke. Ja nježno staviti pritisak na svoje bokove, te se kreće prema gore i od moj hard penis. Moj penis ostavlja vas s mokrim iskakanje sisate plavusezvuk i promašaja protiv moj trbuh. I poljubac usta, i nježno vas poziciju na rukama i koljenima. I dive tvojoj ponuđenih iza sebe, i ruku potezima meka obraza. Možete pogledati unatrag preko ramena, sigurni kako sam plan za vas. Hoću li opet sam u svoj plašt mokrim oteknute maca, snagu ili će sam moj penis u uski otvor anusa? Ja koljena hoda iza vas, a vi se opustite i osjećate glavu moj penis ponovno goluždravac protiv maca usne. Ti i dalje nastavi me gledati preko ramena, a ja pogled na vaše lice s uzbuđenjem i ljubavi. Ti si tako lijepa. Ja sam dugo provesti plavuse tinejdzerke duboko unutar vas.

Sa moje ruke na bokove guram naprijed polako, ali snažno. Vaša maca prima moj penis opet, i to mi se uklapa kao salivene, ali možda rukavice jedna veličina premala. Ja polako početi zabadanje unutar tebe, mog palca drži guzicu obraze, tako otvoren da mogu vidjeti svoj debeli penis klizna i iz vašeg nategnut rupe, koža vašeg otvaranja zategnute i grleći moj obujam. Soba je ispunjen mirisom našeg spola, koji mingles s aromom dimi iz umirućeg požara. Ja gledati stražnji obrazi oblog protiv moje zdjelice kao što sam početi vam reaming brže, buke naše debele plavusekože šamaranje zajedno uzrokujući da ubrzati naš tempo. Sada ste u potrazi ravno, ponosno glavu potvrdio kao nagrada za čistokrvna dostizanje cilja. I zgrabite vaše bubrege Auburn kose i nježno povući natrag, uzrokujući tvoj povratak na luk sve više i moj penis doći do još dublje mjesta unutar čudesne dubine. Mi smo se ljulja zajedno, svaki sastanak drugih thrusts. Vidim da do između nogu s jedne strane trljati klitoris kao što smo pohodu na svaki ostali. Vi želite da dođe, a ja želim osjetiti svoj clutching pička flutter protiv i masaža potiskom moj penis kao i vi. Ja mogu osjećati dohvat ruke povremeno trljati wetly od moj penis kao moj thrusts crnke tinejdzerke postati brže, jače, dublje. Vi ste na rubu, kao što sam ja vas natjerati I., "Dođi, Kirsten. Dođi na moj penis. Želim se osjećate da ste došli svi na moj penis. "

Na moje riječi koje pogađanje Vaše vrhunac i vrisak moje ime. Vaša tunel ručice moj penis poput ruku u baršun rukavica, mi mužnje. Ja slam naprijed s jednim konačni potisak, stavljanje šef moj penis protiv otvaranja na svoj vrata maternice, a ja nakon eksplozije špricati špricati mog dolaze duboko unutar vas. Možete se osjećati moj penis cjedilu i grčiti, topla spurts od sisate amaterkekiše dolaze na zidovima vašeg pička u skladu s kiše puhao prema prozoru. Mi smo došli zajedno, za ono što čini dugo minuta. Moj hips nehotice, vozio ga neki prvobitan nagon, ostati zalijepljen na stražnjem dijelu, tražeći da se što je više od mojih dolaze u vama kao duboko kao moguć. Ja sam vam parenja, najdublje instinktivne regija moj mozak pokušava te pasmine. Vaš mozak poziva vas da odgovoriti u naravi, pazeći da bi zabadanje kukove nazad na mene da bi se osigurala maksimalna penetracija kao dlakave tinejdzerke što sam rasteretiti moju bujica sjemena u vas. Mi smo seksualno životinja, reagira kao ljubavnici su odgovorili za eona. No, dok su reakcije našeg fizičkog bioloških imperativa, naše ljubavi jedni za druge je naše i naša sami. Jedinstven, kao i svaki dijamant je jedinstven.

Konačna throbbings i spurtings od moj penis, prestali, ali još uvijek moje ruke spojke kukova čvrsto. Naša tijela su prekrivena finim sjaj znoja unatoč hladno, kišovito vrijeme vani. Polako, nevoljko dopisivanje i upoznavanjesam povući proveo penis iz svog toplog, pozivajući rupu. Gledam kao malo rijeci od mojih dolaze slijedi povlačenje moj penis i cijedi se niz bedra. Vi ustati iz vaše ruke i koljena, okrenuti se i kleknite prije mene. Možete uzeti moj sada opušten i proveo penis u ruci, a oko se pozitivno izjašnjavali. Gledajući se na mene, voditi vas moj penis u usta, i to još jednom okupati sa svojim usnama i jezikom. Ja mogu reći svoj cilj nije da me probuditi opet, ali blagdan na našu međusobnu utroške. Vi pohlepno, ali polako, lizati, sisati i gutati your pussy's sekreta, kao i ostaci mog sjemena. Još jednom, te pogled gore u oči s ljubavlju, i sam mogao zakleti sam mogao čuti te izradu tihi zvuci "yum", kao što progutate dolje naš kombinaciji obrijane tinejdzerke seksualne sokova. Nakon što ste uvjereni da je moj penis je čista, vaša dosadan jezik klizi u moje loptice i unutrašnje bedrima, lizanje i gutanje dok svi trag našeg ulja su nestala.

gledajući vas, ja sam izvučeni na okus isti koktel od ružičaste i dobro iskorišten pizda. Ja vas poziciju na leđa, i lizati polagano svoj unutarnji bedrima, degustacija kao što sam napredak svoje slatke sokove koja je tekla niz bedra, kao i jak okus vlastite dolaze koja je dripped iz rupe. Moj jezik sada dostižući vaš pička pravilno, i dijapozitive duboko u svoje rastezanje otvaranja. Velik dio moje došao me čeka tamo. Misao degustacija sebe pomiješano s sms oglasivašim slatkim ambrozija izgleda zabranjeno, ali erotski. Ja lizati i sisati your pička temeljito, kao što bi majka mačka čišćenje svoje mačiće. Jer, nakon svega, ja sam za čišćenje moje mače. Vi uzdah i jaukati appreciatively kao moj jezik smiruje natječaj membrane da je moj penis je samo nekoliko minuta prije nego što je snažno širi i opljačkana. Iako je moj lizanje nije imao cilj stvaranje te se još jednom, ja mogu reći da je orgazam se diže na vas. "Da, da, da!" Vi jaukati je kao tvoj hips polako valjati, pritom vaš sočan maca u moja usta. I onda vaše vrhunac hitova iznenada, valjanje po vama za duže vrijeme. Vaše maca zidova ugovor s ovim, vaš treći orgazam, guranje tinejdzerke iz beograda još više mojih dolaze iz svoje unutarnje dubine u moja usta i jezika.

I dalje vam lizati tiho, nježno, te čišćenje. Kada sam uvjerio da sam okupili su velik dio našeg kombinaciji sokova moguće, ja sam se polako sele iz između nogu i laži te sljedeći. Moje ruke pretvara vaš obraz mi lice, a ja ti poljubac duboko, dijeljenje i ostatak moje dođe, a svoj vlažnosti na našim jezicima. Naši poljupci su dugi, sporo i duboko. Vi viti svoje noge oko moje, i moje ruke ponovno dokono masira leđa na pukotinu tvoj dno. Naše oči zatvoriti, i opet smo se fokusirati na zvukove prirode - - vjetra i kiše napada naše sklonište, grmljavine povremeno nas omotački u sonic zagrljaju. Mi i dalje biti osvijetljen povremena bljeska munje i meke crvene i narančaste svijetli iz umiruće vatre. Kao što vatra tone, tako da se naša energija. Mi smo stopljen jedna u drugu. Svoju glavu još jednom nađe svoj put na moje grudi. Moje ruke još sms dopisivanjejednom vas okružuje labavo. Naša disanja ponovno sinkronizira. Mi drift off u polovine spavanja, kada bljeska munje ponovo osvjetljava naša iscrpljena tijela u ljubavnici 'zagrljaj. I ja pomislim: "Ja ga uzeti nazad. To je trenutak Želim zamrznuta u vremenu, da živi u cijeloj vječnosti. "

1 comment: