Tuesday 30 March 2010

guzate picke

On je gledati kako ona hoda do guzate picke ruba od aerodroma terminal nosi po mjeri crno poslovno odijelo, suknja, crne čarape, bijela bluza otkopčan tek toliko da pokaže vrhu njezine pune grudi peeking iz pod svoju jaknu.

Izgledala je prekrasna, možda čak i bolje nego kad je prvi put sreo nju više od trideset godina. Oni pokušati zadovoljiti negdje svakih nekoliko godina i nadoknaditi propušteno, ali njihov odnos je uvijek bio o zabavu i sex ali ne nužno u tom redoslijedu, požude i uvijek ih je okupio.

On je povukao iznajmiti kabriolet do rubnik skakač vanjska strana daje svoj brzi zagrljaj i kljucati na obrazu.

"To je sjajno vidjeti vas Grgur", rekla guzate plavuse je uz veliki osmijeh.

"Mmm ... to je uvijek dobro vidjeti vas Susan "odgovorio je, otvarajući vrata automobila uzimajući joj nositi na postavljanje na stražnjem sjedalu, zatvaranje njezina vrata.

"Provjerio sam u motelu kako bismo mogli osvježiti, prije nego što glavu van na našim vikend naselju i stvarno dobiva aukcije", rekao joj vučenje daleko.

"Velik ideja, JA mogao iskoristiti osvježavajući" rekla je sa smiješkom seksi

Oni chatted kako je satkana kroz promet oko zračne luke do motela.

On je otvorio vrata motelskoj sisate picke sobi sjedi joj torbu na podu.

Susan zakoračili u sobu ", koje ste poštedio ni trošak vidim", rekla je podizanje obrva

On je stavio svoju ruku oko njezina struka joj povlačenjem za njega i nasmijala se "Nećemo dugo biti ovdje, ja ću to napraviti ovisi o vama" nježno ljubeći njene.

"Mmm ... to je bio dugo vremena", rekla je tiho

Njegovi prsti isprepleteni oko nje kosa joj glavu a zatim povukao natrag, otkrivajući njezine duge vitke vrat, usnice joj slatko degustaciju kože.licni oglasi sms

Njegove druge strane stručno otkopčati joj bluzu je klizna off joj ramena onda olabaviti kopča na prednjem dijelu nje grudnjak izlaganja njezine prekrasne velike grudi ... Podizni svatko se njegova usta jednu po jednu, latching na njoj uspravne bradavice vučenje na njima polako ,.

On je poljubi njegov put niz tijelo svoje ruke sisate kucke klizila joj duge noge u prošlosti vrhu joj bedra visoke čarape. Podizanje joj suknju i otkriva mnogo papered maca, jedan uski pojas uredno ošišanu kosu, svojim jezikom oproštaja joj zbijeno usne, dajući mu lizanje, sisanje joj klitoris dok joj noge počela drhtati.

Ona izdvajali na svoju kosu "Stand up here Grgur", rekla je breathlessly

Stajao je, prstima unbuckling pohotna crnkanjegov remen i hlače mu unzipping ispuštanje njegova hard penis.

"Mmm, znam što želim", rekla je, njezin jezik prstiju po svoje seksi usnice te ga vuku na krevet.

Susan omotan oko njezine usne nabrekle glavu njegov penis, to klizanje u usta, njezin jezik kovitlaju oko njega onda se dolje duboko u grlo joj, ona ga je u nekoliko puta ga je mužnju onda ga natrag van, lizanje sisate ribe dugom osovinom kao Popsicle.pohotna crnka novi sad

"Vi kao da ne ča"?

"Oh god da radim, ali želim igrati s tobom malo duže", kazao je

vučenje gore joj ljubeći njene seksi usta on mogao okus slanog pre-cum na nju usana.

"Ja sam vas propustila", rekao je držeći joj zbijeno.dopisivanje i upoznavanje

Preselila bokovima dok joj je postavljen njegov penis, gdje nabrekle glavi samo je donesen mokro joj vanjske usne. On je osjećao toplinu njezina pokrivati vratila kako sama zabio na sebi, i kako vozi teško ga brušenje unutar nje.

On je gurnula njezine grudi uzimajući zajedno i njoj hard bradavice u usta ih sisa, čvrsto ih drži svojim zubima.

Njegov penis nadut, on je podigaosisate matorke bokove sastanak njoj dolje moždanog udara, u dubini oranja što joj sperma odmah, ona je gurnula natrag na njemu, joj maca stroži okolo njegov penis, njezino tijelo zadrhti od orgazma prolijevanje svoje sokove dolje svoju osovinu.

"Oh my God!" Plakala je prstima sisate lezbejke kopanja i vučenje listova.

On je stavio ruke ispod njenih bedara njezina podizanja od njega, brzo je skliznula ispod njom dok vrh njegova jezika mogla doseći svoje osjetljive klitoris.
Počeo je nježno milovati joj izvodi svojim jezikom s donje, a na vrhu što joj tijelo skok svaki put.sms upoznavanje

Njegovi prsti joj mokro rastao usnama što mu omogućuje da sisanje joj klitoris u svojim toplim ustima, on je održao nabrekle gumb sa svojim zubima ga flicking sa svojim jezikom Susan je o sperma i sama zemlju na licu joj slatki sokovi tekla preko bradu i brkove .

Njegove ruke održana bokovima čvrsto i njezin izdvajali do koljena. "Spremni ste za sada nisu You Baby?"

"Da ja sam spreman, mi jebati, dajte misisata plavusa vaš hard penis Gregory"

Njegov dugi prsti širiti njezine tvrtke vrele picke magarca osim obraza, daj svaka tvrtka ugriza, što joj skočiti u iznenađenje i boli. Svojim jezikom klizila između obraze, mokro savjet sondiranja i lizanje joj dupe okolo i dolje da joj slatka maca joj proba slatkoće.

"Suck bradavicama za mene Baby" zapovjedi kao što je nastavio svoju stražnjicu tonguing daje nekoliko thrusts na magarca s vrhom svojim jezikom. Njegovi prsti skliznuli duboko u njoj maca skliske. Pogledao je prema gore da vidi njezin jezik radi svoje bradavice tijekom prva onda druga. Zvuci užitak bijega od duboko u vaše grlo, niske seksi stenjati ...

"Ooh bog tvoj pohotna plavusajezik osjeća tako lijepo ... Ahhhh" došla je opet

Dao joj još jedan ugriz na guzicu prije nego što joj jedan dugi spor lizati od nje klitoris do baze njezine kralježnice.

"Mmmm ... dobro je okus opet!", Kažem.

On ju na valjani leđima, leži na vrhu nje i drži joj lijepo lice u rukama on je poljubio, ostavljajući joj okus joj slatki sokovi.

Susan se polako manevre bokovima težak da biste dobili njegov tvrdoće unutar mokro joj maca.

"Oh My God Grgura, stvarno sam propustila svoje talente, sada Fuck me, ja želim svoj penis u meni!" Činilo se više traži da zahtjevguzate plavuse

Njegov hard penis inching do nogu sve bliže joj vlažnost, usta mu pronađe njezine lijepe grudi siše na njoj krute bradavice, nogu širiti širok, njezina ruka vodiče svoj dom, šef njegov penis nježno proteže matore picke joj zbijeno maca kako je eased svoj put unutra.

"Vi se osjećam tako dobro Baby", rekla je ona, on polako seli u duboki ispumpavanje ritam.

"Volim biti u vama", kazao je dajući joj poljubac na usnama. On je podigao svojim dugim nogama ih stavite preko njegova ramena vožnje njegovu tvrdoću dublja što joj izdisaj uz svaki udarac, osjetio joj maca stegnuti mužnje njegov penis, zatvorenih očiju kao još jedan gole plavuseorgazam gradi onda eksplodira unutar nje, on usporava tempo dok ne prođe.

On je jedan od slajdova jastuka ispod njenih raskošnih magarca, što mu omogućuje da ide još dublje u sebi. On počinje polagano i duboko tempom klizna pod mojim rukama joj dupe je dizanje veće i vožnji moj penis kao duboko kao on može.

"O, da Fuck me hard!" Vikala wrapping noge oko njegovog struka ga vuče na nju.

Njegov penis throbs i depoziti njegova topla sperma duboko u nju. "Ispunite me Baby, ispuni me do", rekla šapuće u uho. Njihovi sokovi teku iz vašeg vrućeg vagina dolje joj dupe, ona oči otvorene.

"Oh moj", rekla je dubok dah "fijuk, hvala vam za to My Lover"

"Zadovoljstvo je sve moje", kazao je polagano cupave picke dizanje daleko od nje, njegova proveo kurac klizi iz mokro joj maca, on je nježno poljubio joj čelo, oči i usne, svaki od njenih grudi koje svaki od njenih bradavica u njegovim ustima, on je tada poljupci dolje joj dolje joj vruće tijelo znojno nad trbuhu sisanje i grickanje svoj put da joj mokro maca topla dajući joj poljubac što joj tijelo skoka.sisate kucke

"Mmmm .... Wow, da je Grgur bio intenzivan "

On je ustao otvaranje bocu vina predaje joj čašu, polažu sa leđima protiv uzglavljem uhvatiti njihov dah i ispijanje vina.

"Ona se osjeća tako dobro da ste uz mene", on joj govori.

Njezina glava počiva protiv njegova prsa, dok je prstima nježno povući debele pramenove njezine kose.

"Ako se osjećate divno ...", kaže ona tiho

"Ne mislim žuriti, ali moramo tuš kabinom i haljina, imam iznenađenje za vas. Ja sam rezervirali nas u odraslih mjesto za vikend "on joj kaže

Nakon brzo tuš oni odjeveni, Susan guzate kucke gaćice na crvenom zaokrenuti haljini s ništa ispod.

"Kakav odrasle naselju?" Upitala

"Prema njihovim web oni su usmjerena za ništa od opuštanja do fantazije, gotovo sve što se možete sjetiti ..." ona ga odstrani prije nego je mogao završiti rečenicu.

"To zvuči zanimljivo ... nije li knjiga nam ništa zabavno?" Je mogao reći da je bio uzbuđen.

"Ja knjiga nam lijep paket s ukupno masažom paket, Im 'ne stvarno siguran što to znači, ali to zvučalo odmaranje, a iznenađenje ili dva za vas. To će biti zabavno! "

"Siguran sam da će biti. Vi ste ne pustiti mene dolje ali ja ne mogu čekati! ", Rekla je.

Zgrabio njihovih torbi i oni su se vrata.

"Vi sisate plavuse vozite, ja ću kretati i igrati s vama na tom putu", kazao je dajući joj Big Grin.

Podizanje obrva jedan ona pita "Želite li dati kamiona malo pokazati?"

On je otvoren vozačka vrata za nju "Samo glavu na jug I-75 za oko sedamdeset milja ili tako" zatvorio vrata, a zatim skakač na putničko sjedalo.

"Neka zabava početi", rekao je polažući ruku na koljenu ....

No comments:

Post a Comment