Tuesday 23 March 2010

Guzate devojke

U ranim sedamdesetim Guzate devojke godinama sam bio mladić još uvijek u moje dvadesete. Bio sam na svoje opet nakon mog kratkog vijeka prvi brak i žive u prilično lijep stan kompleks u malom gradu. Iako je malo depresivan nakon raspada mog braka, ja sam pronaći određenu utjehu na mom poslu i ja sam učiniti napor da se vratim na ljubavnu scenu. Moj prijatelj mi je pronašao posao radi za geodetske tvrtke i uživala sam raditi. Plaća je bila prilično pristojan i bio sam uvijek vani tip muškarca, toliko stvari kao da se ide relativno dobro. Biti izvan tijekom dana bio je nešto što sam stvarno poštovati, pogotovo u ljeti.

Jedna posebna večer se sjećam jasno. Bio je prekrasan, vedro ljetno predvečerje. JA je otišao do lokalnog bara poslije guzata devojka posla da imaju nekoliko pića sa dečki i pucati malo bazen. Na mom putu kući, Hodao sam prošao stan zgrada uz svoje. Kao što sam prolazio, čuo sam različite zvukove spola dolazi kroz djelomično otvoren prozor. Bilo je jasno žena. Iako nisam "peeping Tom, 'moja znatiželja je počeo da biste dobili najbolje od mene. Činjenica da sam imao nekoliko pića u meni bez sumnje igrao ulogu. Prozor je bio na strani zgrade, a ne iznad ulica, ali je jasno vidljivo da mi je kao što sam prošao.

Stajao sam tamo za trenutak u ljetno predvečerje i dalje razmišljam što točno učiniti. Polako sam počeo hodati do travnatom naginjati koji je vodio od trotoar do prozora. Prozor je bio otvoren s malo hlada srušen većina način. Bilo je ostavio dovoljno prostora između dna hlad i prag pružiti jasan pogled. Ja crouched peered dolje i unutra.

Kao što sam pogledao u prozoru očima sam vidio doslovno je uzeo moj dah. Bilo je žena sjedi u velikom, pliš stolica. Stolica je tamno plave boje i čini se da je baršun ili nekog drugog mekog materijala. Na malom stolu pored joj je čašu bijelog vina i boca vina. Došlo je cigareta gori u pepeljara na istim stolom. Palile svijeće po sobi. Samo svjetlo je od drugih TV sam mogao vidjeti, ali sam mogao vidjeti titranje svjetlo kasta na golo tijelo njoj.

Uz put sam dobio na prozor i gledao iznutra, shvatio sam da je ta žena baš imao zadovoljstvo sama. Sjedila je u veliki, plavi sa guzatom devojkom stolac bočno na mene očito pred TV. Nisam joj mogao vidjeti od struka prema dolje kao veliki, pliš ruka od stolice zasjenjena joj kukovi. Joj noge međutim, bili su propped se na stolicu, njezin oslikani toe nokte i dalje kopati u meka tkiva. Njena duga, crna kosa uvijen zavodljivo po njoj golim ramenima i glavi je još uvijek bio nagnut nazad. Iz moje vidikovac sam mogao vidjeti ručnik, također plave boje, draped preko ispred stolice. Žena i dalje je desnom rukom prema dolje između nogu, ali gdje je bila smještena sam, nisam mogao vidjeti bilo koji više.

Gledao sam neko vrijeme očarani pogled prije mene. Nakon nekoliko trenutaka žena u plavom stolicom zgrabio ručnik i bacila na tvrdo pod. Jasno sam mogao vidjeti veliki, tamni mokro mrlju na sebi. Sam iznenada dobio tako teško sam mislio tkanina u moje traperice bi prsnuti putem. Počeo sam napaljene guzate devojke poništiti moju pojas i onda moj patent kao što sam izvadio moj kurac i počeo polako udara ga čeka ove žene sljedeći potez.

Kao što sam sjedio u tami ljetne noći gledao sam pažljivo, stroking ja cijeli vrijeme. Žena u stolici iznenada nagnut glavu naprijed i maknuti je iz ruku između nogu. Ona je dosegla za vino stakla i uze gutljaj. Onda bi došla za cigaretu u pepeljaru i uze posljednji otpor. Sam mogao vidjeti je ona roza oslikane nokte sa bijelim savjeta koji sparkled u mekom svijeće. Još jednom, ona naginje glavu natrag i duhati dim van prema stropu. Kao što je duhati dim iz pouted između njenih crvenih usana, ja zasvira moj teret na strani zgrade ispod prozora prag. Sam iznenada dobio nervozan i osjećao sam trebala otići. Brzo potezanje moje hlače gore, krenuo sam doma.

Jednom sam unutra sam uhvatio Guinness iz hladnjaka i sjede na kuhinjski stol i razmišljala što sam je bio svjedokom. Ja polako replayed događanja u moje srce kao što sam pio pivo moje. Kao što sam sjedio pohotne guzate devojke u mraku razmišljajući o ženi u plavom stolicom, opet sam postao aroused. Još jednom sam imao zadovoljstvo na sebe. Malo kasnije sam uhvatio snack iz hladnjaka i otišli u krevet.

Sljedeći dan na poslu nisam mogao dobiti prethodne noći iz mog uma. Cijeli dan sam mislio o ženi u plavom stolicom. Kada je učinjeno radnog dana, ja pošao kući kao i obično. JA je moj uobičajeni rutina za hodanje na traci i imaju nekoliko pića sa dečki, ali je to rano noć. Čim je počeo da se tamne, otišao sam u bar. Imao sam moj um postavljen na povratku u taj prozor. Večeras, želio sam vidjeti cijeli show.

Čim sunca set sam se vratio tamo gdje sam bio noć prije. Jednom je bilo tamno osjećao sam bio prilično neugledan. Ja skoro nije briga jer ja ne želim propustiti ovo za ništa. To jest, ako je ona bila tamo opet večeras.

Jednom sam napravio sam ugodno i pogledao kroz prozor, Sam bio ne prestravljen. Tu je bila, ovaj tamno ljepotu kose, samo sjedi tamo gol u ovom velikom plavi baršun stolica. Opet, ona je plava zamotan ručnik preko ispred stolice. Gledao sam joj pažljivo, očarani joj svaki potez. Opet, na TV je bila i ona, čini se, promatranje onoga što se na zaslonu. Ja sam je gledao kako sama razlijeva više bijelo vino i podigao čašu da je rubin crvene usne i uzme gutljaj. Ona kao da cmok usnice kao i ona stavi čašu natrag dolje.

Minuta kasnije, ona fumbled za paket cigareta i izvadio jednu cigaretu. Ona stavi između nje pouted usne kako bi došla za zlato upaljač na stolu.pohotna crnka novi sad Kao što je ona podigla upaljač i zapalila cigaretu, njezin obraze puckered dok je usisan u dim. Spuštanje upaljač, ona naginje glavu natrag i duhati dim iz usta joj se rastali. Mekani svijeće lit gore dim kao dim prstenje plesao gore prema stropu.

Gledanje je neprimijećen od moje izvan smuđ,dopisivanje sa guzatim devojkama moj um je počeo utrku. Kao što je ona naginje glavu unatrag, leđima zakrivljeni gurajući joj grudi dovoljno prema van. Nekoliko trenutaka kasnije bi došla za nešto na stolu, ja vjerujem da svibanj su komad čokolade i staviti ga na svoje usne. Nakon postavljanja čokolade na njezin jezik, ona lizali njoj prstima.

U ovom trenutku moje misli, samo se okrenuo ekstremna uzbuđenja kao nekada opet sam osjetila potrebu da mi slobodno podizati kurac od it's restraints. Kao što sam undid moje hlače i počeo da udara moja firma članica, ja zadržao budnim okom na ženu u plavoj stolici.

Polako, nakon što je lizali prste, ona je počela da se dotakne njezine grudi. Ona kao da ih milovati s jedne strane, kao što bi došla za ostatak cigareta s drugim. Kao što je ona naginje glavu natrag u ispuhati dim prema stropu, ona je iznenada počeo je stezati bradavice. Jasno sam mogao vidjeti njezin ugriz donje usnice kako joj je pustiti van mekan uzdah.

Po ovom trenutku, moja je bila član hard rock. Pokušao sam tempo moje milovati to izraditi moj posjedovati zadovoljstvo prošle.licni oglasi

Nakon što je žena u stolici snubbed iz pikavac, uzela je još jedan gutljaj vina.Očigledno neki se dribbled dolje njoj brada kao što sam je vidio ga obrisati i ponovo lizati joj prstima. Kao što je održan čašu vina u desnoj ruci, ostavio joj je počeo trljati tkaninu od stolica za ruku. Sam mogao vidjeti njezin dugo prstima milovati meka tkiva. Kao ona utrljava naprijed i natrag, mogli vidjeti suptilne promjene u boju tkanina kao što je ona gurnula baršunast jedan način onda druge.

U ovom trenutku, bio sam jako trudim ne eksplodiraju kao guzate devojke iz beograda od još. Moj trud ubrzo isplatilo. Šta ona nije pored je doista glavni događaj.

Polako, žena u plavoj stolici postignut između nogu s jedne strane, kao i druge strane igrao sa svojim nipples. Trenutak kasnije, vidio sam joj doći dolje s obje ruke kao i njezin zaobljen glavu natrag ponovo i izgled užitka naletio na njezino lice. Uskoro ona propped joj noge na ruke stolica. Njena glava naginje unatrag, duge crne kose dangled off leđa stolice. Sama Rad s jedne strane u ono što čini se da je kružnim pokretima, opet drugi prsti zavladala je uspravno bradavice.pohotna crnka Njezina toes kopanje u meko tkivo, njen mekani moans sada bili postaju prilično razgovijetan. S jedne strane ona sama radi bijesno, s druge strane gripped meka ruka stolica tako teško da više nije mogao vidjeti bijele savjete svoje nokte jer su iskopali u tkaninu. Njezina leđa čvrsto zaobljena, ubrzo ga je jasno da je dostizanje vrhunca od intenzitet joj moans i strastveni pogled na njeno lice. Uskoro sam mogao vidjeti tuš tekućine pucati iz svoje stidne zasjenjena područja i potopiti plavi ručnik koji visi od ispred stolice. Imao sam snimio svoj teret oko minutu prije.

Sjedio sam na moj skriven smuđ i pažljivo gledali. U trenutku, ona je sjedila gore i otvori oči. Ona je dosegla za kutiju cigareta i jedan osvijetljen. Kao što je duhati se dim ovaj put, ona je dosegla dolje za cum soaked ručnik. Ona se brisati svoje prepone prostor s njom prije nego bacanje na tvrdo pod.

Samo sam nastavila sjediti mirno vezavši kao ona završila svoju cigaretu i pio je bijelo vino. Što se desilo sljedeće, nikada nisam mogao očekivati. Iznenada ustade iz stolice i nestala iz sobe. Počela sam se pitati gdje je ona mogla imati pp od GO. Možda do kupaonice, Sam mislio to ja osobno.

Odjednom, čula sam da je ispred vrata stana otvorena.debele devojke Ja samo sjedio tamo i dalje savršeno.

"Pozdrav. Halo." Ženski glas zove, "Ja znam da su tamo."sisate plavuse

"O jebati." Sam mislio to ja osobno. To nije mogao biti dobar.

"Hello."

Nisam usudio pomaknuti. Nisam mogao otići van na ulicu kako bi ona me vidjeti. Nisam mogao ići drugi put bilo kao da nema izlaza. Što se dogodilo sljedeći je bio potpuno izvan bilo što sam mogao zamisliti.

"Oh, tu ste." Čuo sam glas reći.

Gledam gore i tamo je, stoji ispred mene. Potpuno gol.

"Zašto ne dođete unutra?" Pitala je slatko.

Sjedio sam za trenutak u potpunom šoku. Nakon nekog početnog oklijevanja, izvukao sam se moje hlače i ustao. Ja njom u stan.

"Jeste li kao što je ono što si vidio?" Ona je pitao prilično nonchalantly.

"Um, da." Je li o svemu sam mogao sabrati.

"Želite li nešto vina?" Ona je tada pitao.

Odgovorio sam potvrdno. Izgledala je tako dobro stoji ispred mene. I pogađate da je bila oko trideset i pet godina, desetak godina stariji od mene. Ona onda mi je rekao da je ona bila u braku i njen muž je bio daleko na posao za par tjedana. Ona je tada objasnio da je ona bila vjerna svom mužu, ali sam mogao doći i gledati. Mislio sam da ovu ponudu nisam mogao odbiti.guzate plavuse

Mi smo tada otišao u sobu sa velikim plavim stolica. Ona sjede i mene izlio čašu prije pretakanja svoje. Sjedila je natrag u stolac, samo gola preda me kao ona je pio vino i nasmijala.

"Čokolada?" Ona je zgrabila malu ladicu od stola i održan ispred mene.

"Oh, ah, u redu." Odgovorio sam kao što sam uzeo komad.

Ona onda je uzeo komad sebe i staviti ga da joj rubin crvene usne. Ona je opet ukus usana joj kako je ona to progutala sa usta njezina. Ona uze gutljaj vina i stavio staklena natrag dolje. Ona je lukava cerenje na licu kao da me pogleda u oči.

Šta ona nije pored skoro izazvao me da sperma u mojim hlačama. Okrenuta mi je u Big Blue stolicu, ona razdijeli straddled joj noge i ruke stolica. Jasno sam mogao vidjeti njezin kraj crne, uredno obrubljen grm pred mojim očima. Ona je polako doći dolje i počeo izvoditi svoje ruke uz mokro joj maca usne. Sam mogao vidjeti vlaga stvaraju na njoj francuski savjet nokte jer su u glistened svijeće. Kao što je ona počela gurati joj prste dalje u njoj ljubav kanal, morao sam poništiti moje hlače i pridružite u. Bila sam spremna eksplodirati kao počela sama masaža snažno s jedne strane. Sa svojim slobodne ruke uzela je još jedan gutljaj vina.pohotna plavusa

U ovom trenutku, bio sam kako kleči pred njom o pucati moje učitavanje na njoj sjajan tijelo. Ona mora imati osjetio to kao ona dosegla naprijed i zavladala mojim osovine na bazu i dao ga čvrsto stisnuti kao ona nagnula prema naprijed.

"Ahhh ..." I sighed.

S licem tako blizu mina, otišao sam u da je poljubi.

"Ne!" Rekla je tiho kao i ona mi je gurnula natrag nježno.

Ubrzo sam nastavio milovati moje kao žena u stolici nastavio svoje aktivnosti. Ubrzo je počeo da sperma tako tvrdi ona natopljena moje hlače. I shot moj teret na njoj želudac s glasnim roktati prije urušavanja na podu ispred nje. Ispred velike plave stolice.sisate plavuse

Kleknula sam ispred stolice za neko vrijeme kao da je mijenjati. U smislu to je bio. Nakon što smo zajednički još malo vina i cigareta, dobio sam obučen i rekla mi zbogom. Mi nikada stvarno govorio opet.

Mnogo puta sam nakon toga prošao taj stan. Povremeno bih vidjeti čovjeka ide unutra ili van. Mora da je njezin suprug. Jedne noći sam čak i pogledala natrag kroz prozor, samo iz radoznalosti. JA je uhvaćen pogled njen suprug sjedi u plavom stolicom gledate TV dok je njegova supruga masira ramena.sms upoznavanje

Sam mislio to ja osobno, ja čuditi ako je bilo koji ideja što se događa dok je otišao. Ili što se događa u tom velikom plavom stolica.

No comments:

Post a Comment