Friday 26 March 2010

guzate crnke

Gurgling voda rasipa guzate crnke dijamante u zrak obasjan suncem. Stan, bujna travnata riverbanks naglo rasti prema gore kako bi moje lijevo i desno. Strma dolina strane pokriveni su kleka, paprat, vrijesa i mlada stabla. Tijekom tisućljeća, gromada od pocrnio gritstone izdanaka srušila su dolje u vodu da se razbije gore od sezonskog šiklja bujica. Nekoliko velikih stan kamenja štrčati preko rijeke i grijani invitingly po podne sunce, dok korita je mozaik višebojni šljunkom. Nekoliko sklizak prekriven mahovinom stijene su je legao vanjska strana kao koračni kamenje na trik-neoprezan ili ludo odvažan. Karta kaže 'rijeke', ali moj um kaže stream: no u trenutku je to više od šest metara širok i - gdje je voda trom to puzati u jednom od brojnih sitnih prirodnih brana - ona ne može biti dublje od dva ili tri noge. Ovo mjesto je mirno i lijepo. Samo zvukove, osim stalne lupetati vode, se od bića guzate ribe koja žive ovdje: chirruping bezbroj ptica i zujanje kukaca.

Auto je bio izlučen u lisnatog lay-od oko 45 minuta, a prije smo počeli gaziti uzvodno pronaći skrovitih mjesta. Nosim ruksak koji sadrži samo piknik i deka. Ona jednostavno sama nosi: elegantno, samouvjereno, namjerno. Dugu plavu kosu jastuci sa svakom koraku i njezin čvrst, lean body sways kao povremeno vrba koja prianja uz dolinu strane. Kratka, bijela, flared haljinu i cipele za hodanje su sexily neprimjeren, a, kako je ona prelazi rijeku na uskom točku, striding od stijene do stijene, ja uhvatiti glimpses o njezin ukusna opaljen bedrima.
'Hajde! Držite se! Ja sam gladovali. Postoji dobro izgleda samo kamen tamo - to ćemo napraviti lijep tablice. 'I tamo je, široka i ravna, okupana u suncu, lagano šaren s eksplodirajući kapljicama iz mini vodopada pored nje. Voda teče sporo i duboko se ovdje. Mali bazen, stvorio prsten od stijene smo upravo pešice. Perfect. Ona sjeda i skida svoje cipele i čarape i dangles joj vitke noge u ledenoj vodi.
'Bog! To je hladno - iako se osjeća dobro. Li sjesti kraj nje, toplina stijene namakanjem u moj stražnji dio, a uskoro mi noge njezin se pridruže u potok. To je bolno hladno, ali predivno osnažujući. JA odlučio je da to podijeliti tajnu.
'Kada sam imao oko četrnaest sam došao ovdje - morala hodati U one dane, naravno, oko šest milja prije nego što sam guzate picke dobio čak i tamo gdje smo samo lijevo automobila ... ljetnog dana, baš kao što je to ... sam počela sa mojim nogama, a zatim iznenada dobio potrebu da sebi umočiti u ... imao ideju da bi vode držati mene mlada ... osjetio je velik! Osjećao sam mlada - re-rođen čak - "Ja bih obećao vratiti se svake godine i to isto. Ja sam se zamišljao u osamdeset, izgleda kao dvadeset godina i svi moji prijatelji razmišljanja bih prodao dušu đavlu ... ili da sam stvarno star izgleda portret skrivene u potkrovlju. "
'Jeste li se vratiti? Izgledaš kao što ste možda jednom ili dvaput ... barem ... 'i ona me gleda gore i dolje, površno potvrditi komplimentu.
'Ja sam, kad sam imao oko 21 ... JA pravedan je dobio bih auto. Lišen i potopljeni sebi ... stvarno je uzeo moj dah ... pomalo zastrašujuće stvarno, srce tuče kao lud ... ja mislio što ako sam imao srčani napad ili tako nešto, ne bi me naći za dana. "

Ona gleda oko onda lagano nagnuti glavu i još uvijek drži za drugu. Slušam previše, pitajući se, ako je netko čuo da se približava. Onda ona stoji neočekivano, unzips njezina haljina, slajdovi remenje od ramena i omogućuje pada na stijenu. Moje oči su odmah privukao joj tamno smeđe bradavice koje guzate matorke nabor onda početi rasti. Što sjajan tijelo. Ja nikada umoriti gleda na to, konzumirajući svaki mali detalj: joj zbijeno, gladak trbuh, čvrsta stražnjica kolo; napeta tanka bedra, omalovažavanje, trg ramena; bezobrazan ali puni grudi.
'Što čekate? U fontana mladosti! 'Opet ona obličje okolo i kad je sigurno smo sami, brzo skida svoje gaćice i sjedne pored mene opet. Još jednom su joj noge u potok, ali sada je i sama smanjuje od glatke stijene dok joj noge dodiruju dno. Ja ne mogu pomoći, ali buljiti u nju uredno ošišan stidne dlake i pozivajući jaz između njenih bedara. Ona gasps i njezin dah dolazi u kratkom plače. Voda je samo do njezina stegna, ali ne mogu reći da neće biti u mogućnosti to stajati tamo dugo. pohotna plavusa Odjednom se ona spušta i nestaje ispod površine ... jedan, dva, tri, četiri, pet ... eksplozija vode me soaks kao ona površina i izdisaj zraka ori mene jer ona uništava tišine.
'Oh ... Je ... gore ... to je co ... .. ld! ", A ona je brzo van, osim mene na stijeni, uzimajući svoju toplinu, grleći koljena, zubima cvokotanje.
'Ja te upozorio!' Ja zagrliti joj mokro tijelo mi se trese, a ona svoju kosu, meni prskanje s ledenom kapi.
"Wow, to je bio vrijedan Internet - vi bili u pravu, ja osjećam tako živ, 'i ona četke vode off joj ramena, tits i trbuh. Svjetlucav srebrne kapljice trenutno suspendiran na kratka dlaka između nogu me probosti. Ona vidi mene bulji. Njezina desna ruka joj pokriva grudi, lijeva ruka slajdove između nogu da pokrije joj stidnici i ona me čini prijedlog. 'Ako ...' ona ugrize njoj usne kao ona misli, stavlja na vrskav, mala-girl glas, 'ako idete desno pod, ja ću vam pokazati thish ... možete shtare all you want! "U očima joj guzate klinke je pogled dolje gdje joj je ruka sada je masiranjem, "čak i možda vam neka ... to dirati! 'Oči me usudio. 'Pa onda? "Bog, ona mi uključiti. Ja sam počeo rasti joj izazov i onda sam stand up ...

Ja oljuštiti moju majicu, a ona giggles. Ja guzate plavuse odvezati i povući niz moje hlače, a ona joj pokriva oči.
'Zašto je shwollen kao tata? "Ona palice crnog materijala da se kuća. Shvaćam sunce gori moje gole kože. Što sjajan dan. Moj thumbs ići ispod elastične i moj kurac cura iz moje hlače. To je horizontalna i pravo pred oči. Ona role ih krug i krug. 'Ooh! Dat je weally, weally velike. "Ona je sama masaže neki više, gaćice od karaktera jer je javnost vrlo ženstven uzdah, zatim maramice neke od njenih sokova, izložena na moj glavić prstima. 'Man's lizalica treba oprati sada, svi prljavi ... ako je to bila čista sam da ga sisati za njega', i ona pouts, onda feigns ravnodušnosti. Ja povući moje hlače dolje i korak od njih, onda sjede kraj nje i klatiti se moje noge u potok opet. Hladno. Liquid led. Krist, ja ću biti toliko smežuran, kada sam bio tamo, tamo će ostati ništa za sisanje. Ja sam natenane niži u. Hladnije nego što se sjećam. Okrećem se pogledati na nju. 'Perite ga za mene,' ona šapće hrapavo, jedva čujno. Ja patka dolje blago dok je ispod površine i vratiti se gore, drmanje. Ja jedva može govoriti. Ona kleči gore, naginje prema naprijed i to traje između njenih zuba, njezin jezik flicking kraja. 'Itsh vrlo tashty lizalica, mishter. "Ona je to pljuje van. 'Sve put sada, pod idete ... i ja ću vam pokazati moje. "Ona je gole plavuse igranje sa sebe, što i sama spremna. To je poticaj dovoljno. Hladnoća guzate mame kuverti mene i vodu rages u mojim ušima, sad sam rasprsnuti površine i njezin tuąem. Ja gledati prema dolje. Moja lopta je zgrčen i zagrljaj moje tijelo za toplinu, ali moj penis je nepromijenjen.
'Show me onda! Obećali ste! "
Ona sjedi i širi njezine noge bez micanja ruke, noge zajedno, koljena pada prema van. Ja sam jebeni zamrzavanje, ali sam mogao stajati ovdje cijeli dan. Njena ruka sada slajdove joj trbuh, ostavlja svjetlucav trag. Sada ona mjesta joj prsti na obje strane njenog šlic i povlači prema van, otvarajući sebe za mene, i sama prikazivanje na svim prirode. To me stvarno uzbuđuje. Njezina zurenje, blistavim pička otvoren za bilo koji prolaznik vidjeti. Ona je ružičasta i vlažna, kao što su sirovo meso i moju glavu padne na tom mjestu. Lap sam u nju, kao što je velika mačka uzimanje mlijeka iz tanjur.
'Jeste li izlazili, prije nego što sisate plavuse možete zamrznuti? "Djevojčica je otišao, a žena je ovdje. Ja bih samo zaboravila gdje sam bio za trenutak, ali u drugom sam se sam na stijeni pored nje, drhtanje, drmanje, osjećaj tako živ. 'Mi ne možemo jebati ležeći, i ona je jebeno teško, a ja ću životariti guzate gospodje moje backside i lopatice! Da li mi u stojećem položaju. "
'Što ako netko dođe? "
'To je cijelu točku, shtupid!' Trenutno djevojku, ali ona je nestala jednako brzo i žena stoji, okrene, zavoja iznad i sama nudi za mene. "Samo me zajebavati, ne brinite o izradi meni cum - možete me izdvojiti kasnije. Samo jebati mene i sperma, poput životinja. Htio bih da - ja bih taj jebeni ljubav. Da, kao što smo upravo upoznala ovdje - mi koristiti kao da naišli na mene. Like I'm just nešto zajebavati! "

Bog ona izgleda dobro. Volim taj pogled joj - joj kaplje mokri šlic i joj zbijeno arsehole samo čekaju da se igrao s. Ne mogu odoljeti joj jesti iz ovdje, klekne iza nje, gledajući najviše poziva piknik ikad. Svaki dugo lizati ispunjava moja usta sa svojim jasnim sluzi i završava s jezikom-probiti se u njoj arsehole. Ja to učiniti dok sok je pokrenut niz joj noge. Ona uzdiše i muči se, gotovo mukanje, kao i stoku.
'Rekao sam me zajebavati! Sada! Teško ... ja ću sperma previše, to učiniti ... '
Stojim i ona mene zgrabila kroz noge, pohotna crnka novi sad hrani se u njoj. Ja slajd ... oh, kako to tobogani, dok moja koža slaps protiv nje. Sam je nagnuti se nad, zgrabiti ju kukova i pumpe, njen guranje daleko kao što sam se povući, joj vuče prema meni kao što sam tresak u njoj. Ona je ionako zbijeno, ali s njom noge zajedno ovako znam da neće dugo trajati. Jecaje i mesnate slaps odjek kroz idilična, privatne dolini.
Povjetarac šušti lišće šumicu u blizini i guzate crnkinje odjednom sam gledati okolo. Ja sam nervozna u početku, ali sad nadam se da netko je gore u tom grmu od breze, špijuniranje na nas. Nadam se da oni imaju svoj kurac, ili svoje prste u njihovu maca, nas koristi kao svoju Wanking materijal ... možda čak i nas videoing staviti na redtube kasnije ... prije sjetve sjeme u svoje duge trave.
Uz te misli, slatki osjećaj u moje bokove počinje. Ja pumpa jače dok ona gradi, držeći leđa iz cumming svih vremena. Sada sam tamo! Neki održati snažan potisak i osjećam se sperma putuje prema gore otvoreni otvor moje vulkanskog penis. To Whipping se u zadnji tren, ja gurati moj kurac među svoje dupe obrazi i njima zajebavati, tako da je moja sperma projekata u luk dug preko leđa. Prvi konop Hitova joj lopatica, neke zemlje u njezinu kosu ... narednih nekoliko spurts su postupno manje energije, rasprskavanje na malom njezina leđa. Ja stisak moje loptice nježno i posljednje kapi curiti niz moje osovine. Koristim podmazivanje za slajd moj penis preko joj arsehole, zatim premazati moja sperma sve više joj se s mojim rukama, kao što je sapun. Sam doći u krug masažu i pokriti joj tits s njom ... ona licni oglasi sms voli da se. Ona je podizanje i lelek kao što je ona o to sperma previše.

'Push it u moje dupe, brzo, a to je dovoljno teško ... jebanje moje dupe, make me cum ... ja sam skoro tamo ... oh, oh ... "
Ja ne kao što sam rekao da sam tek dovoljno da joj teško probiti. Jedanput savjet je iznutra osjećam joj stići dolje i sama dodir, te da, iako ima samo prazni moje opterećenje na njoj, dobiva mene opet raste. Ukusna joj dupe ja odem, a ona dolazi previše ... drhtav, klade, vičući sebe gura natrag u mene kao ona rubs joj klitoris. Ja joj backside proviriti na moje pune sisate guzate dužine i ona je povlačenjem i uvijanje joj bradavice zauzvrat, jecajući sa svakim ciklusom joj procvat orgazma. Sada, i ona se troši i više parova, nje dotakne prstima, duboko diše, noisily, još uvijek nabijena na kolac na moj krut muževnost. Mi ostati tako do njezine uzdahe i moja erekcija se povuku.

Odjednom ona pulls away.
"Brzo! U vodu ... pravo pod. "Opet sam slijediti naloge. Prvo smo stojimo zajedno, onda ona uzima moje ruke i mene beckons to čučnuti. To je nevjerojatno, srce-stoppingly hladno, no kad pohotna crnka sam napokon razbiti površine i pentrati se na toplom, stan rock opet, osjećam se više živ nego ikada prije. Svaka stanica mog tijela osjeća obnavlja, regenerira, energiju, puna snage i života.
'Sljedeće godine ... svake godine. Æemo to svake godine, i nikada ne ostare. "I ona je prepun života i entuzijazmom. Mi zagrliti i poljubiti. Mokre i gole na vlastitoj rock, uz naše slap ćemo napraviti naš pakt, ponavljanja riječi u sklad. Onda ona kleči preda mnom.
'Piss na mene. "To je nešto što nikada nisam učinio, čak ni govorili.
'Ja ... nisam siguran ...' Ali ona nods joj uvjeravanja:
'Kultura Mnogi vjeruju da je svježa mokraća je čišćenje, iscjeljivanje, daje život ... "i ona odjednom osjeća savršeno, prirodna. I opustite se, pustite moje mjehura i osjetiti ga dignu i toplo mi sada zgrčen privjesak ... to spurts na njezin vrat i tits, prskanja dolje joj dopisivanje sa pohotnom devojkom trbuh, kroz svoje stidne dlake, nad njom bedrima i na drevne stijene. Koji osjećaj slobode, olakšanja.
'Oh, da. O, jebote da! "Ona zatvara oči i stavlja joj lice na tok vruća žuta tekućina. Kao protok abates, ona uzima u posljednjih nekoliko kapi u usta, sisanje moje meke pijetao i pića od mene. 'Laž dolje! "Ja pažljivo raditi što sam rekao, a ona sama pozicije iznad mene, noge širiti. Ona čučnjeva. Vidim prve kapi sjati i pada u sunce, zatim jake, zlatna osovinu pišati puca od nje pogodaka moje tijelo, prskanja noisily na moje grudi i lice. Ja sam se podići na jedan lakat, ga utrljajte u moju kožu, osjetiti ga protok preko moj trbuh, pijetao i loptice, između mojih nogu. Imam nekontrolirani poriv da joj lizati Donje usne i njezin okus - mmm, malo gorak, slano. Ne mogu vjerovati da sms upoznavanje nikada nisam učinio ovaj prije nego. 'U jednom!' Ona viče i korake u vodu, ovaj put prikupljanje neki u svojim rukama i to cupped trljanje kože o njoj. Pridružujem joj tamo, ja sam Isperite i poljubi joj lijepa usta. Naš smijeh utapa giggling vodopad. I drhtati.
'Can'tff jebeni pričekati nn sljedeće godine! "
'Mi ne samo to ... onda ćemo se vratiti sutra, ako želite. "
'No Jednom godišnje. Molim. Let's keep it poseban. "Ona nods ostavku osmijeh u meni i ja dalje. 'Srpanj trinaesti. Kao što smo obećali ... onda ćemo ostati mladi zajedno, živjeti zauvijek. "

No comments:

Post a Comment